منتديات التحاليل الطبية

أول موقع ومنتدى عربى ومصرى متخصص فى التحاليل الطبية
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شوف كمبيوترك وانت نايم شو بعمل من وراك ؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Ahmad Yossif
مشرف قسم فحص الأنسجة الباثولوجية والأورام
مشرف قسم فحص الأنسجة الباثولوجية والأورام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2149
العمر : 31
الوظيفة : tecqhnesion in medical lab
المؤهل : phd
محل الاقامة : pelastine
تقيم النشاط :
83 / 10083 / 100

الالتزام بالقوانيين :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: شوف كمبيوترك وانت نايم شو بعمل من وراك ؟   الإثنين 28 يوليو - 10:42

بدك تشوف ؟
انقر على هاد الرابط
http://www.xs4all.nl/~jvdkuyp/flash/see.htm

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمدايوب
وسام التقدير للنشاط والتميز
وسام التقدير للنشاط والتميز
avatar

ذكر عدد الرسائل : 744
العمر : 28
الوظيفة : طالب جامعي
المؤهل : بكالوريوس(كليةالعلوم/قسم التحاليل الطبية)
محل الاقامة : فلسطين
تقيم النشاط :
0 / 1000 / 100

الالتزام بالقوانيين :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 13/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوف كمبيوترك وانت نايم شو بعمل من وراك ؟   الإثنين 28 يوليو - 11:12

عمايل سودا
الله يعينو بس بتعب
مشكوووووووووووووووور دكتور احمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aly 0mer
وسام التقدير للنشاط والتميز
وسام التقدير للنشاط والتميز
avatar

ذكر عدد الرسائل : 544
العمر : 34
الوظيفة : عالم كيميائي بالادارة المركزية للمعامل بوزارة الصحه المصرية
المؤهل : دبلومة كيمياء حيوية وتحليلية
محل الاقامة : القاهرة
تقيم النشاط :
80 / 10080 / 100

الالتزام بالقوانيين :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 13/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوف كمبيوترك وانت نايم شو بعمل من وراك ؟   الإثنين 28 يوليو - 18:44

:D

دائما متميز بموضوعاتك يا دكتور احمد

مشكور وجزاك الله خيرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رحاب فوزى
وسام التقدير للنشاط والتميز
وسام التقدير للنشاط والتميز
avatar

انثى عدد الرسائل : 323
العمر : 28
الوظيفة : student in faculty of science
المؤهل : scientific student
محل الاقامة : cairo
تقيم النشاط :
0 / 1000 / 100

الالتزام بالقوانيين :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 14/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوف كمبيوترك وانت نايم شو بعمل من وراك ؟   الأحد 24 أغسطس - 1:36

انا اللى غلطانه مش بلوم الا نفسى كان المفروض اربيه كويس على الهدوء والادب والاخلاق مش ان كل واحد ياخد حقه بدراعه عموما بيفكرنى بقانون البقاء للاقوى
موضوع دمه خفيف فعلا بس عنيف شويه عموما شكرا جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نهى سيد
قسم أبحاث بنك الدم
avatar

انثى عدد الرسائل : 505
العمر : 34
الوظيفة : اخصائي تحاليل طبية
المؤهل : بكالوريوس علوم
محل الاقامة : القاهرة
تقيم النشاط :
0 / 1000 / 100

الالتزام بالقوانيين :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 15/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوف كمبيوترك وانت نايم شو بعمل من وراك ؟   الإثنين 25 أغسطس - 10:17

66
لكن سلة الحذوفات مالهاش دعوة بكل الل بيحصل ده
ولاحتي فضت الاشتباك بينهم

_________________
ومامن كاتب إلاسيفنى ويبقي الدهر ماكتبت يداه
فلاتكتب بكفك غير شيء يسرك في القيامة أن تراه


سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نهلة فتحى محمود
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 217
العمر : 29
الوظيفة : أخصائية تحاليل طبية باحدى المستشفيات
المؤهل : بكالوريوس علوم +دبلومة بيو
محل الاقامة : مصر _ سوهاج
تقيم النشاط :
0 / 1000 / 100

الالتزام بالقوانيين :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 30/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: شوف كمبيوترك وانت نايم شو بعمل من وراك ؟   الثلاثاء 3 نوفمبر - 22:32

مشكور أوى د"أحمد

ههههههههههههههه جميلة جداااااااااااا
بس دى حرب مش شقاوة أيقونات ولا حاجة صحيح المثل القائل
ان غاب القط (صاحب الكمبيوتر)العبى يا أيقونات

هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
شوف كمبيوترك وانت نايم شو بعمل من وراك ؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات التحاليل الطبية :: الأقسام العامة :: منتدى المواضيع الترفيهية-
انتقل الى: